ՈԳԵԿՈՉՄԱՆ ՀԱՒԱՔՈՅԹ

Գա­րա­կէօ­զեան Տան հա­մա­լի­րէն ներս կա­ռու­ցուած «Նա­տիա եւ Տիգ­րան Կիւլ­մէզ­կիլ» գե­ղա­րուես­տի աշ­խա­տա­նո­ցին մէջ ե­րէկ ե­րե­կո­յեան տե­ղի ու­նե­ցաւ յատ­կան­շա­կան ձեռ­նարկ մը։ Այս­պէս, իր մահուան 17-րդ տա­րե­լի­ցին առ­թիւ ո­գե­կո­չուե­ցաւ հան­գու­ցեալ բե­մադ­րիչ Ար­թօ Պէր­պէ­րեան. ա­նուն մը, որ անջն­ջե­լի հետք մը թո­ղած է մեր թա­տե­րա­կան աշ­խար­հէն ներս։ Ան Դեկ­տեմ­բե­րի 1-ին աչ­քե­րը փա­կած էր կեան­քին, հե­տե­ւա­բար ե­րէ­կուան ո­գե­կոչ­ման ե­րե­կոյ­թը կը զու­գա­դի­պէր ճիշդ այդ թուա­կա­նին։

Ար­թօ Պէր­պէ­րեան վեր­յի­շուե­ցաւ իր բե­մադ­րած «Հին Աս­տուած­ներ»ու տե­սագ­րու­թեան ցու­ցադ­րու­թեամբ։ Ներ­կայ էին իր կո­ղա­կի­ցը՝ Պեր­ճու­հի Պէր­պէ­րեան, իր բե­մա­կից ըն­կեր­նե­րը եւ կարգ մը բա­րե­կամ­նե­րը։

Ձեռ­նար­կի սկիզ­բին ան­մի­ջա­կան մթնո­լոր­տի մը մէջ ներ­կա­նե­րը ող­ջու­նեց Պեր­ճու­հի Պէր­պէ­րեան։ Ա­ւե­լի վերջ ցու­ցադ­րուե­ցաւ «Հին Աս­տուած­ներ»ու տե­սագ­րու­թիւ­նը։ Բո­լո­րը յու­զում­նա­խառն զգա­ցում­նե­րով վեր­յի­շե­ցին թէ՛ այդ ներ­կա­յա­ցու­մը եւ թէ ընդ­հան­րա­պէս Ար­թօ Պէր­պէ­րեա­նը։ Հարկ է նշել, որ Ար­թօ Պէր­պէ­րեա­նի վեր­յիշ­ման այս ծրագ­րին ող­նա­յա­րը հան­դի­սա­ցած է մեր մշա­կոյ­թի կեան­քի աշ­խոյժ դէմ­քե­րէն Սօ­նա Մեն­թե­շէ։ Ցու­ցադ­րու­թե­նէն վերջ բո­լոր ներ­կա­նե­րը համ­տե­սե­ցին Ար­թօ Պէր­պէ­րեա­նի յի­շա­տա­կին պատ­րաս­տուած հրու­շա­կը։

Ինչ­պէս հա­ղոր­դած էինք, մե­ծա­նուն ա­րուես­տա­գէ­տի ո­գե­կոչ­ման ծրագ­րին շրջագ­ծով այ­սօր ժա­մը 20.30-ին նոյն վայ­րին մէջ պի­տի ցու­ցադ­րուի Պէր­պէ­րեա­նի կող­մէ բե­մադ­րուած «Yedi Kocalı Hürmüz»ին տե­սագ­րու­թիւ­նը։ Իսկ վա­ղը, նոյն ժա­մուն ու նոյն վայ­րին մէջ պի­տի ներ­կա­յա­ցուի տե­սագ­րու­թիւ­նը «Քաջ Քի­շոտ Տոն Նա­զար» խա­ղին, ո­րու պատ­րաս­տու­թեան Ար­թօ Պէր­պէ­րեան ձեռ­նար­կած էր իր կեն­դա­նու­թեան օ­րե­րուն, սա­կայն ծրա­գի­րը յետ մա­հու ի կա­տար ա­ծուած էր Պեր­ճու­հի Պէր­պէ­րեա­նի կող­մէ։

Ուրբաթ, Դեկտեմբեր 2, 2016