ՄԱ­ՐԻԱՄ ԱՍ­ԼԱ­ՄԱԶ­ԵԱ­ՆԻ «ԿԵԱՆ­ՔԻ ԴԱՎԹԱ­ՐԸ» ԿԸ ԴՐՈՒԻ ԸՆ­ԹԵՐ­ՑՈ­ՂԻ ՍԵ­ՂԱ­ՆԻՆ

Ռու­սա­կան ար­ուես­տի թան­գա­րա­նին մէջ (Փրոֆ. Ա. Աբ­րա­հա­մեա­նի հա­ւա­քա­ծոյ) Սեպ­տեմ­բե­րի 3-ին Կիւմ­րի քա­ղա­քի Մա­րիամ եւ Ե­րա­նու­հի Աս­լա­մազ­եան քոյ­րե­րու պատ­կե­րաս­րա­հի հետ հա­մա­տեղ տե­ղի կ՚ու­նե­նայ նկա­րիչ Մա­րիամ Աս­լա­մազ­եա­նի «Կեան­քի դավ­թա­րը» ինք­նա­կեն­սագ­րա­կան պա­տում­նե­րու ժո­ղո­վա­ծո­յի շնոր­հան­դէս-վա­ճառ­քը: Ըստ «Ար­մէնփ­րէս» գոր­ծա­կա­լու­թեան, գիր­քի վա­ճառ­քէն ստաց­ուած հա­սոյ­թը կը տրա­մադ­րուի Աս­լա­մազ­եան քոյ­րե­րու պատ­կե­րաս­րա­հի բա­րե­նո­րոգ­մա­ն։

­Մա­րիամ Աս­լա­մա­զեա­նի կեան­քը անմ­նա­ցորդ նուի­րում էր ար­ուես­տին: Նկա­րի­չը ապ­րած է շուրջ մէկ դար՝ վրձի­նը ձեռ­քին, իսկ կեան­քի վեր­ջին տա­րի­նե­րուն, ի մի բե­րե­լով ը­րածն ու չը­րա­ծը, գրած է  «Կեան­քի դավ­թա­րը» պա­տում­նե­րու գիր­քը: Մա­րիամ Աս­լա­մազ­եա­ն, ի­րեն բնո­րոշ ան­կեղ­ծու­թեամբ եւ սե­փա­կան դի­տար­կում­նե­րով վեր­լու­ծած է իր ապ­րում­նե­րը, պատ­մած կեան­քի դժուա­րին տա­րի­նե­րու ու եր­ջա­նիկ դիպ­ուած­նե­րու մա­սին, անդ­րա­դար­ձած իր ըն­կեր­նե­րու՝ Մար­տի­րոս Սար­եա­նի, Սեդ­րակ Ա­ռա­քել­եա­նի, Վազ­գէն Ա­. Կա­թո­ղի­կո­սի, Ին­տրա Կան­տիի եւ այ­լոց հետ հան­դի­պում­նե­րու թանկ յու­շե­րուն: Հե­ղի­նա­կը իր տե­սանկ­իւ­նէն վե­րա­նա­յած է խորհր­դա­յին, յետ­պա­տե­րազմ­եան տա­րի­նե­րը եւ բ­­նո­րո­շած՝ ա­նոնց հե­տե­ւանք­նե­րը: Պա­տում­նե­րու գիր­քը ա­ռա­ջին ան­գամ հրա­տա­րակ­ուած է 2000 թուա­կա­նին, Մոսկ­ուա­յի մէջ՝ հե­ղի­նակ Մա­րիամ Աս­լա­մազ­եա­նի մի­ջոց­նե­րով: 2016 թուա­կա­նին  «Կեան­քի դավ­թա­րը» ինք­նա­կեն­սագ­րա­կա­նը վե­րահ­րա­տա­րակ­ուած է։

Սո­վե­տա­կան Միու­թեան եւ Սո­վե­տա­կան Հա­յաս­տա­նի ժո­ղովր­դա­կան նկա­րիչ Մա­րիամ Աս­լա­մազ­եա­նի ստեղ­ծա­գոր­ծու­թիւն­նե­րու ամ­բող­ջա­կան հա­ւա­քա­ծոն կը գտնուի Կիւմ­րիի Աս­լա­մազ­եան քոյ­րե­րու պատ­կե­րաս­րա­հին մէջ, իսկ նկար­ի­չի ստեղ­ծա­գոր­ծու­թիւն­նե­րը այ­սօր կը զար­դա­րեն Հա­յաս­տա­նի Ազ­գա­յին պատ­կե­րաս­րա­հի, Ռու­սաս­տա­նի, Չի­նաս­տա­նի, Հնդկաս­տա­նի, Ֆրան­սիա­յի՝ շուրջ յի­սուն հռչա­կա­ւոր թան­գա­րան­նե­րու հա­ւա­քա­ծո­ներն ու մշտա­կան ցու­ցադ­րու­թիւն­նե­րը:

Շաբաթ, Սեպտեմբեր 3, 2016