ԹԷ ԻՆՉՈ՞Ւ ԱՒԱՆԴԱԿԱՆ ԿՈՒՍԱԿՑՈՒԹԻՒՆՆԵՐԸ ԴՈՒՐՍ ՄՆԱՑԻՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԸՆՏՐԱՊԱՅՔԱՐԷՆ, ԲԱՑԻ ԴԱՇՆԱԿՑՈՒԹԵՆԷՆ

Յա­ռա­ջի­կայ ամ­սուան ըն­թաց­քին Հա­յաս­տա­նի մէջ տե­ղի պի­տի ու­նե­նան խորհր­դա­րա­նա­կան ընտ­րու­թիւն­ներ։ Այս առ­թիւ Ռամ­կա­վար ա­զա­տա­կան կու­սակ­ցու­թեան (ՌԱԿ) Գե­րա­գոյն խոր­հուր­դի նա­խա­գահ Վար­դան Նա­զի­րեան հար­ցազ­րոյց մը տուած է Ե­րե­ւա­նի «Ժո­ղո­վուրդ» օ­րա­թեր­թին։ Այս առ­թիւ ան մեկ­նա­բա­նած է, թէ ին­չո՞ւ հայ­կա­կան ա­ւան­դա­կան կու­սակ­ցու­թիւն­նե­րը, բա­ցի Հայ յե­ղա­փո­խա­կան դաշ­նակ­ցու­թե­նէն (ՀՅԴ), ընտ­րա­պայ­քա­րէ դուրս մնա­ցած են Հա­յաս­տա­նի մէջ։ Ան այդ մեկ­նա­բա­նու­թիւն­նե­րը ը­րած է Հա­յաս­տա­նի ներ­քին քա­ղա­քա­կան հա­մայ­նա­պատ­կե­րին վրայ։ Ստո­րեւ կը ներ­կա­յաց­նենք Վար­դան Նա­զի­րեա­նի հար­ցազ­րոյ­ցը։

-Պա­րո՛ն Նա­զի­րեան, շա­բաթ­ներ ա­ռաջ յայ­տա­րա­րած էիք, որ պի­տի մաս­նակ­ցիք ընտ­րու­թիւն­նե­րուն, սա­կայն Ձեր կու­սակ­ցու­թիւ­նը այդ­պէս ալ փաս­տա­թուղ­թե­րը սահ­մա­նուած ժամ­կէ­տին չներ­կա­յա­ցուց Կեդ­րո­նա­կան ընտ­րա­կան յանձ­նա­ժո­ղո­վին: Ի՞նչ տե­ղի ու­նե­ցաւ:

-Սկզբնա­կան շրջա­նին, ինչ­պէս գի­տէք, ո­րո­շում կար դա­շին­քով մաս­նակ­ցե­լու ընտ­րու­թիւն­նե­րուն եւ այդ ուղ­ղու­թեամբ մեծ աշ­խա­տանք տա­րուե­ցաւ: Սա­կայն յայտ­նի պատ­ճառ­նե­րով այդ հա­մա­ձայ­նու­թիւ­նը վեր­ջին պա­հուն չե­ղեալ յայ­տա­րա­րուե­ցաւ: ՌԱԿ փոր­ձեց ա­ռան­ձին մաս­նակ­ցիլ ընտ­րու­թիւն­նե­րուն, սա­կայն շատ քիչ ժա­մա­նակ յատ­կա­ցուած էր դա­շին­քով մաս­նակ­ցե­լու հա­մար: Մին­չեւ վերջ­նա­ժամ­կէ­տը մե­զի մնա­ցած ժա­մա­նա­կը բա­ւա­րար չէր՝ մաս­նակ­ցու­թեան հա­մար բա­ւա­րար թի­ւով պաշ­տօ­նա­կան տուեալ­ներ պատ­րաս­տե­լու եւ զա­նոնք պե­տա­կան պատ­կան մար­մին­նե­րու կող­մէ վա­ւե­րաց­նե­լու հա­մար: Չմոռ­նանք, որ պե­տու­թեան ո­րոշ շրջա­նակ­ներ եւս դէմ էին ՌԱԿ-ի մաս­նակ­ցու­թեա­ն: Ինչ­պէս ՌԱԿ-ի հա­յաս­տա­նա­կեդ­րոն Կեդ­րո­նա­կան վար­չու­թեան ա­տե­նա­պետ Յա­կոբ Ա­ւե­տի­քեան հաս­տա­տեց՝ «1995 թուա­կա­նէն ի վեր՝ մեր յա­ջոր­դա­կան իշ­խա­նու­թիւն­նե­րը շատ հե­տե­ւո­ղա­կա­նօ­րէն ուղ­ղա­կի կը փո­շիաց­նեն մեր հա­ւա­քած ձայ­նե­րը»:

-Ի՞նչ կը կար­ծէք՝ քա­ղա­քա­կան մշա­կոյ­թի ա­ռու­մով որ­քա­նո՞վ  ըն­դու­նե­լի է, որ ե­րեք ա­ւան­դա­կան կու­սակ­ցու­թիւն­նե­րէն եր­կու­քը դուրս մնա­ցին խորհր­դա­րա­նա­կան ընտ­րա­պայ­քա­րէն:

-Ա­ւան­դա­կան ե­րեք կու­սակ­ցու­թիւն­նե­րէն եր­կու­քը դար­ձեալ դուրս մնա­ցին: 2016 թուա­կա­նի Փետ­րուա­րին, երբ Դաշ­նակ­ցու­թիւ­նը դաշ­նա­կից գոր­ծըն­կեր դար­ձաւ Հան­րա­պե­տա­կան կու­սակ­ցու­թեան հետ, հա­ւա­նա­բար պայ­ման­նե­րէն մէկն ալ այն էր, որ Սփիւռ­քը պի­տի յանձ­նուէր Դաշ­նակ­ցու­թեան՝ Ան­թի­լիա­սի Կա­թո­ղի­կո­սա­րա­նի գոր­ծակ­ցու­թեամբ: Ան­տե­սուած էին Էջ­միա­ծի­նի թե­մի կա­ռոյց­նե­րը, ՀԲԸՄ-ը, զոյգ պատ­րիար­քա­րան­նե­րը, բո­ղո­քա­կան եւ կա­թո­ղի­կէ հա­մայնք­նե­րը, այլ բազ­մա­թիւ մշա­կու­թա­յին եւ զա­նա­զան մար­մին­ներ, նաեւ ՌԱԿ-ն ու ՍԴՀԿ­-ը: Հայ­րե­նի պե­տու­թիւ­նը, ե­թէ ողջ հա­յու­թեան պե­տու­թիւնն է եւ Հա­յաս­տա­նը՝ բո­լոր հա­յե­րու հայ­րե­նի­քը, ճիշդ ուղ­ղու­թեան վրայ չէ: Բնա­կա­նա­բար այս ե­րե­ւոյ­թը, այս կա­ցու­թիւ­նը, այս ի­րո­ղու­թիւ­նը ա­նըն­դու­նե­լի է Սփիւռ­քի լայն զան­գը-ւած­նե­րուն կող­մէ:

-Վեր­ջերս Սփիւռ­քի ՌԱԿ-ի ներ­կա­յա­ցու­ցիչ­նե­րը, ա­սու­լիս հրա­ւի­րե­լով, յայ­տա­րա­րե­ցին, որ Հա­յաս­տա­նի ՌԱԿ-ը ի­րա­ւունք չու­նի հան­դէս գա­լու Սփիւռ­քի ՌԱԿ-ի ա­նու­նով: Ար­դեօք ՌԱԿ Սփիւռ­քի ՌԱԿ-ի ա­նու­նո՞վ  հան­դէս կու գար:

-Նախ ը­սեմ, որ այդ ա­սու­լի­սը հրա­ւի­րող­նե­րը ա­պօ­րի­նի, ինք­նա­կոչ կեդ­րո­նա­կան վար­չու­թեան խօ­սա­փո­ղերն են, ո­րոնք օ­րի­նա­ւոր կեր­պով ի­րա­ւունք ան­գամ չու­նէին Հա­յաս­տա­նի պե­տա­կան գոր­ծե­րուն մի­ջամտե­լու: Ա­նոնք ի­րա­ւունք ան­գամ չու­նէին ՌԱԿ ա­նու­նը գոր­ծա­ծե­լու: Ո՛չ, հա­յաս­տա­նա­կեդ­րոն ՌԱԿ-ը Սփիւռ­քի ՌԱԿ-ի ա­նու­նով հան­դէս չէ ե­կած: Բայց հա­յաս­տա­նա­կեդ­րոն ՌԱԿ-ը ի­րա­ւունք ու­նէր եւ հի­մա ալ ու­նի աշ­խար­հաս­փիւռ ռամ­կա­վար­նե­րու ա­նու­նով եւս խօ­սե­լու, քա­նի որ Սփիւռ­քի ռամ­կա­վար­նե­րու նուա­զա­գոյ­ն 75 տո­կո­սը կ՚ըն­դու­նի հա­յաս­տա­նա­կեդ­րոն ՌԱԿ-ի կեդ­րո­նա­կան վար­չու­թեան ի­րա­ւա­կան հե­ղի­նա­կու­թիւ­նը: Բո­լոր շրջան­նե­րուն մէջ մենք մե­ծա­մաս­նու­թիւն ենք: ՌԱԿ-ի 9 թեր­թե­րէն 7-ը են­թա­կայ է ՌԱԿ Գե­րա­գոյն խոր­հուր­դին («Ազգ», «Պա­յ­­քար», «Ա­պա­գայ», «Ա­րեւ», «Նոր աշ­խարհ», Mirror Spectator շա­բա­թա­թեր­թե­րը եւ «Հայ Ձայ­ն» ե­լեկտ­րո­նա­յին կայ­քէ­ջը): Մէկ ան­գամ եւս յի­շեց­նեմ, որ Սփիւռ­քի մէջ ինք­զինք «Կեդ­րո­նա­կան վար­չու­թիւ­ն» հռչա­կած խմբա­կը ա­նօ­րի­նա­կան է: ՌԱԿ-ի ծրա­գիր-կա­նո­նա­գ­­րի ընտ­րա­կան գրե­թէ բո­լոր կա­նոն­նե­րը ա­նոնք խախ­տած են եւ ի­րենք զի­րենք կեդ­րո­նա­կան վար­չու­թիւն ա­նուա­նե­լու ի­րա­ւունք չու­նին: Եւ ճիշդ ա­սոր հա­մար է, որ մեր գրե­թէ բո­լոր բա­նի­մաց կու­սակ­ցա­կան ըն­կեր­նե­րը զա­նոնք չեն ըն­դու­նիր որ­պէս այդ­պի­սին:

-Կա՞յ եզր կամ դաշտ, ուր Դուք կա­րո­ղա­նաք հա­մա­գոր­ծակ­ցիլ հա­կա­ռակ կող­մին հետ:

-2016-ի Հոկ­տեմ­բե­րին Ե­րե­ւա­նի մէջ ՌԱԿ-ի գու­մա­րած ար­տա­հերթ պատ­գա­մա­ւո­րա­կան ժո­ղո­վին ՌԱԿ վե­րամկր­տուե­ցաւ որ­պէս հա­յաս­տա­նա­կեդ­րոն կու­սակ­ցու­թիւն: Այն­տեղ ընտ­րուե­ցաւ նաեւ հա­յաս­տա­նա­կեդ­րոն ՌԱԿ-ի Կեդ­րո­նա­կան վար­չու­թիւ­նը: Այս ար­տա­հերթ պատ­գա­մա­ւո­րա­կան ժո­ղո­վի ըն­թաց­քին ո­րո­շուե­ցաւ նաեւ կազ­մել «ՌԱԿ Գե­րա­գոյն խոր­հուր­դ­»ը, որ ամ­րագ­րուած է նոր ծրա­գիր-կա­նո­նա­գ­­րին մէջ: Ես, որ­պէս «ՌԱԿ Գե­րա­գոյն խոր­հուր­դ­»ի նա­խա­գահ, ա­ռա­ջար­կե­ցի Սեր­խիօ Նա­հա­պե­տեա­նին իմ պաշ­տօնս՝ պայ­մա­նաւ, որ հաշ­տու­թիւն եւ միու­թիւն տե­ղի ու­նե­նայ, սա­կայն ի­րենց, այս­պէս կո­չուած, կեդ­րո­նա­կան վար­չու­թե­նէն շարք մը ան­դամ­ներ շատ զօ­րա­ւոր կեր­պով ա­ռանց ո­րե­ւէ լուրջ պատ­ճա­ռի դէմ կանգ­նե­ցան: Մենք պատ­րաստ ենք տրա­մա­բա­նա­կան զի­ջում­նե­րով հաշ­տու­թիւն եւ միու­թիւն յա­ռա­ջաց­նել: Գոր­ծակ­ցու­թե­նէն ա­ւե­լի մենք հաշ­տու­թեան եւ միու­թեան կողմ­նա­կից ենք:

-Ա­նոնք կը յայ­տա­րա­րեն նաեւ, որ Հա­յաս­տա­նի մէջ կու­սակ­ցու­թիւ­նը Ար­դա­րա­դա­տու­թեան նա­խա­րա­րու­թեան մօտ ար­ձա­նագ­րուած է «Կեդ­րո­նա­կան վար­չու­թիւ­ն» ա­նուամբ: Ե­ղա՞ծ է այդ­պի­սի բան եւ ին­չո՞ւ կա­րե­լի չէ օգ­տա­գոր­ծել «Կեդ­րո­նա­կան վար­չու­թիւ­ն» ար­տա­յայ­տու­թիւ­նը:

-Ա­յո՛, ՌԱԿ-ի ղե­կա­վա­րու­թիւ­նը Հա­յաս­տա­նի մէջ Ար­դա­րա­դա­տու­թեան նա­խա­րա­րու­թեան մօտ արձ­նագ­րուած է որ­պէս ՌԱԿ-ի հա­յաս­տա­նա­կեդ­րոն կեդ­րո­նա­կան վար­չու­թիւն: Մենք ի­րա­ւունք ու­նինք կեդ­րո­նա­կան վար­չու­թիւն կո­չուե­լու, քա­նի որ այս վար­չու­թեան ան­դամ­նե­րը օ­րի­նա­ւոր կեր­պով ընտ­րուած են պատ­գա­մա­ւո­րա­կան ժո­ղո­վին կող­մէ: Հա­յաս­տա­նի տար­բեր շրջան­նե­րէն եւ ՌԱԿ-ի ա­կումբ­նե­րէն 138 պատ­գա­մա­ւոր­ներ, իսկ Սփիւռ­քի զա­նա­զան գա­ղութ­նե­րէն հիւ­րա­բար (Պէյ­րութ, Պուէ­նոս Այ­րէս, Լոս Ան­ճե­լըս, Պոս­թոն, Տիթ­րոյթ, Մոն­րէալ, Նիւ Եորք, Նիւ Ճըր­զի, Լոն­տոն, Մար­սէյլ, Ա­թէնք, Ա­ղեք­սանդ­րիա, Գա­հի­րէ, Սիտ­նի, Ի­րաք, Ա­պու Տա­պի եւ այլն) 36 ներ­կա­յա­ցու­ցիչ­ներ կը մաս­նակ­ցէին այդ ժո­ղո­վին: (2016-ի Ապ­րի­լին Սփիւռ­քէն ՌԱԿ-ի 68 ներ­կա­յա­ցու­ցիչ­նե­րու եւ Հա­յաս­տա­նի ՌԱԿ-ի ղե­կա­վա­րու­թեան հետ գու­մա­րած ժո­ղո­վին նոյն­պէս հա­մա­ձայ­նու­թիւն կա­յա­ցաւ ՌԱԿ-ը հա­յաս­տա­նա­կեդ­րոն կու­սակ­ցու­թեան վե­րա­ծե­լու մա­սին):

-Այս վեր­ջին լա­րուա­ծու­թե­նէն ետք ինչ­պէ՞ս կը պատ­կե­րաց­նէք Հա­յաս­տա­նի մէջ Ձեր գոր­ծու­նէու­թիւ­նը: Ի՞նչ քայ­լե­րու կը ձեռ­նար­կէք Ձեր կու­սակ­ցու­թեան ա­նուան վրայ «նե­տուած ցե­խ­»ը մաք­րե­լու եւ Հա­յաս­տա­նի քա­ղա­քա­կան դաշ­տին մէջ նոր ճա­նա­պարհ հար­թե­լու հա­մար:

-Մենք խօս­քէ ա­ւե­լի գոր­ծին կը հա­ւա­տանք: Շու­տով ա­կա­նա­տես պի­տի ըլ­լաք կու­սակ­ցու­թեան վե­րաաշ­խու­ժաց­ման քա­ղա­քա­յին եւ այլ մար­զե­րու մէջ: Ար­դէն իսկ յստակ աշ­խա­տանք­ներ կը տա­րուին Ե­րե­ւա­նի եւ մար­զե­րու մէջ՝ աշ­խու­ժաց­նե­լու մշա­կու­թա­յին, բա­րե­գոր­ծա­կան, կրթա­կան, ե­րի­տա­սար­դա­կան, մար­զա­կան եւ կու­սակ­ցա­կան զա­նա­զան բնա­գա­ւառ­նե­րու գոր­ծու­նէու­թիւն­նե­րը: Որ­քան ալ «ցեխ նե­տե­ն» մեր վրայ, մենք չենք աղ­տո­տիր: Պի­տի գայ օ­րը, իսկ այդ օ­րը շատ հե­ռու չէ, երբ հայ­րե­նի­քի եւ Սփիւռ­քի հա­յու­թիւ­նը, բարձր գնա­հա­տե­լով ՌԱԿ-ի ազ­գա­յին քա­ղա­քա­կան սկզբունք­ներն ու գոր­ծու­նէու­թիւ­նը, ի­րենց ամ­բող­ջա­կան զօ­րակ­ցու­թիւ­նը պի­տի յայտ­նեն ա­նոր: Մեր նշա­նա­բանն է «Ժո­ղո­վուր­դէն, ժո­ղո­վուր­դով, ժո­ղո­վուր­դին հա­մա­ր»: Քիչ մը կը սպա­սէ՞ք:

-Դուք Հա­յաս­տա­նի մէջ կու­սակ­ցու­թիւն­նե­րու մա­սին օ­րէն­քին հա­մա­պա­տաս­խա՞ն կը գոր­ծէք:

-Ա­յո՛, մենք Հա­յաս­տա­նի մէջ կու­սակ­ցու­թիւն­նե­րու մա­սին օ­րէն­քին հա­մա­պա­տաս­խան կը գոր­ծենք: ՌԱԿ օ­րի­նա­կան եւ օ­րի­նա­պահ կու­սակ­ցու­թիւն է, եւ ա­նոր հա­մար ալ եր­բեմն տու­ժած ենք, բայց ո­չինչ:

-Չէ՞ք կար­ծեր, որ Հա­յաս­տա­նի մէջ գոր­ծե­լով՝ ո­րե­ւէ կու­սակ­ցու­թիւն ի­րա­ւունք ու­նի մաս­նակ­ցե­լու երկ­րի քա­ղա­քա­կան կեան­քին:

-Ան­շուշտ: Հա­յաս­տա­նի­ մէջ օ­րի­նա­ւոր կեր­պով գոր­ծող ո­րե­ւէ կու­սակ­ցու­թիւն ի­րա­ւունք ու­նի եւ պար­տա­ւոր է մաս­նակ­ցե­լու երկ­րի քա­ղա­քա­կան դաշ­տի գոր­ծու­նէու­թեան:

-Ինչ­պի­սի՞ն են Ձեր յա­րա­բե­րու­թիւն­նե­րը հա­յաս­տա­նեան քա­ղա­քա­կան դաշ­տի միւս կու­սակ­ցու­թիւն­նե­րուն հետ:

-Բո­լոր այն կու­սակ­ցու­թիւն­նե­րը, ո­րոնք կը հա­ւա­տան ռամ­կա­վա­րա­կան եւ ա­զա­տա­կան սկզբունք­նե­րուն, պատ­րաստ ենք գոր­ծակ­ցե­լու ա­նոնց հետ՝ հայ­րե­նի­քի եւ հայ ժո­ղո­վուր­դի գե­րա­գոյն շա­հե­րէն ել­լե­լով: Մեր կու­սակ­ցու­թեան ռահ­վի­րա­նե­րու, նախ­կին ա­ռաջ­նորդ­նե­րու եւ այժ­մեան ղե­կա­վա­րու­թեան ա­ռաջ­նա­հերթ նպա­տակն է ան­սա­կարկ ծա­ռա­յել հայ­րե­նի­քին եւ հայ ժո­ղո­վուր­դին: Ա­ռանց Հա­յաս­տա­նի հայ ժո­ղո­վուրդ չկայ: Ա­ռանց հայ ժո­ղո­վուր­դի Հա­յաս­տան չկայ:

-Ծա­նօ­թա­նա­լով ընտ­րու­թիւն­նե­րուն մաս­նակ­ցող կու­սակ­ցու­թիւն­նե­րու եւ դա­շինք­նե­րու ծրա­գիր­նե­րուն՝ ինչ­պէ՞ս կը գնա­հա­տէք զա­նոնք:

-Ընտ­րու­թիւն­նե­րու նա­խօ­րէին ա­մէն կու­սակ­ցու­թիւն, ա­մէն թեկ­նա­ծու շատ վար­դա­գոյն ծրա­գիր­ներ եւ մեծ խոս­տում­ներ կը ներ­կա­յաց­նէ ժո­ղո­վուր­դին: Մեր գնա­հա­տա­կա­նը պի­տի տանք, երբ այդ կու­սակ­ցու­թիւն­նե­րէն կամ թեկ­նա­ծու­նե­րէն «ընտ­րուա­ծ» ան­ձե­րը սկսին գոր­ծել: Կ՚ու­զենք նախ գոր­ծը տես­նել, ա­պա ար­ժե­ւո­րել:

-Ի՞նչ ակն­կա­լիք­ներ ու­նիք խորհր­դա­րա­նա­կան ընտ­րու­թիւն­նե­րու ար­դիւնք­նե­րէն: Ինչ­պի­սի՞ Հա­յաս­տան պի­տի ու­նե­նանք յա­ռա­ջի­կա­յին՝ ըստ քա­ղա­քա­կան ու­ժե­րու ներ­կա­յա­ցու­ցած ծրա­գիր­նե­րուն:

-Ըստ քա­ղա­քա­կան ու­ժե­րու ներ­կա­յա­ցու­ցած ծրա­գիր­նե­րուն՝ «սքան­չե­լի Հա­յաս­տա­ն» պի­տի ու­նե­նանք յա­ռա­ջի­կա­յին… Դուք կը հա­ւա­տա՞ք տրուած խոս­տում­նե­րուն: Ե­թէ կա­շա­ռա­կե­րու­թիւնն ու ֆէո­տա­լա­կան դրու­թիւ­նը չվե­րա­ցուի, աս­կէ լա­ւը չենք կրնար ու­նե­նալ: Հա­կա­ռա­կը, ա­մէն օր քիչ մը ա­ւե­լի ետ պի­տի եր­թանք: Ա­մէն օր քա­նի մը հա­րիւր հայ եւս պի­տի լքէ Հա­յաս­տա­նը, ա­մէն օր մա­հա­ցող­նե­րու թի­ւը պի­տի գե­րա­զանց­նէ ծնող­նե­րու թի­ւը: Ա­մէն օր աղ­քատ­նե­րու թի­ւը պի­տի ա­ւել­նայ: Թշնա­մին քիչ մը ա­ւե­լի յան­դուգն պի­տի ըլ­լայ: Կը ցան­կա­յի ծիա­ծա­նա­գոյն Հա­յաս­տան տես­նել:

-Ի՞նչ կար­ծիք ու­նիք Հայաստանի Վար­չա­պետ Կա­րէն Կա­րա­պե­տեա­նի՝ Սփիւռ­քին ուղ­ղուած կո­չին մա­սին:

-Իմ անձ­նա­կան ցան­կու­թիւնս է, որ վար­չա­պե­տը կա­տա­րէ եւ ի­րա­կա­նաց­նէ իր խոս­տու­մը՝ միա­սին ստեղ­ծենք այն­պի­սի հայ­րե­նիք, որ աշ­խար­հի մէջ հպար­տու­թեամբ մեզ հայ կո­չենք: Այս բո­լո­րով հան­դերձ, ՌԱԿ-ը՝ իր հա­յաս­տա­նա­կեդ­րոն Կեդ­րո­նա­կան վար­չու­թեամբ, իր գե­րա­գոյն խոր­հուր­դով, իր հա­մայն ան­դա­մակ­ցու­թեամբ հայ­րե­նի­քի մէջ թէ Սփիւռ­քի, պատ­րաստ է իր ա­մէն կա­րո­ղա­կա­նու­թիւն­ներն ու կա­րո­ղու­թիւն­նե­րը՝ ըլ­լան ա­նոնք նիւ­թա­կան, բա­րո­յա­կան, մտա­ւո­րա­կան թէ հո­գե­ւոր, ի սպաս դնել Հա­յաս­տա­նի եւ Ար­ցա­խի ա­պա­հո­վու­թեան ու բար­գա­ւաճ­ման: Մենք անմ­նա­ցորդ նուի­րուած ենք մեր հայ­րե­նի­քին ու ժո­ղո­վուր­դին:

Երեքշաբթի, Մարտ 14, 2017