ՆՈՒԱԳԱՐԱՆՆԵՐՈՒ ՄԱՆՐԱԿԵՐՏԵՐ
Երեւանի «Նարեկացի» արուեստի միութեան երդիքին տակ այս օրերուն գեղարուեստասէրներու անմիջական ուշադրութեան կ՚արժանանայ «Ափի մէջ» ցուցահանդէսը, որու շրջագծով կը ներկայացուին մանրակերտ նուագարաններ։ Կիւմրեցի արհեստաւորներու ընտանիքի մերօրեայ սերունդի ներկայացուցիչներէն Վալէր Նազարէթեան ստեղծագործած է փոքր չափով բազմաթիւ նուագարաններ, որոնք կը տեղաւորուին ափի մէջ։ Այս ստեղծագործական աշխատանքը ան կը համարէ աստուածատուր շնորհի մը արդիւնքը։ Իսկական նուագարաններու «կենդանի» մանրակերտերու հեղինակ Նազարէթեան ցուցահանդէսի բացման հաւաքոյթին ընթացքին գեղարուեստասէրներուն կողմէ շրջապատուեցաւ բարձր գնահատանքով։
«Ճկոյթի երկարութեամբ կարճ տուտուկ մը պատրաստելու ժամանակ կիրառած եմ ծիրան եւ եղէգ։ Սակայն, գործիքներու պատրաստման մէջ գերիշխող նիւթը թուղթն է, զոր կը մշակեմ յատուկ ձեւով։ Արդիւնքին, կիթառի կաղապարը կը նմանի փայտի, իսկ իսկական լարերը կը հնչեն իսկական կիթառի մը նման», ըսաւ Վալէր Նազարէթեան։
Ցուցահանդէսին շրջագծով ներկայացուած երաժշտական վեց նուագարաններն էին՝ տուտուկ, ձեռնադաշնակ, դաշնամուր, կիթառ, հարուածային համակարգ եւ սենթեզաթէօր։ Այս «կենդանի» նուագարաններու երիտասարդ ստեղծագործողը իւրաքանչիւր նմոյշին համար ծախսած է քանի մը ամիս։ Արդիւնքին ան ապահոված է ոչ միայն բնօրինակին հետ կատարեալ նմանութիւն, այլ նաեւ՝ ստեղծած լիարժէք գործող նուարագան մը։
Վալէր Նազարէթեան աւելցուց, որ մանկութենէն ի վեր սիրած է զանազան նիւթերէ պատրաստել բազմապիսի առարկաներ, սակայն իր հիմնական նիւթը եղած է թուղթը։ Նոյնիսկ մանկութեան խաղալիկ ինքնաշարժը, զոր փափաքած էր ունենալ, պատրաստած էր թուղթէ։ Կատարելագործելով իր վարպետութիւնը՝ Վալէր Նազարէթեան նոյն թուղթով ստեղծած է Կիւմրիի քաղաքապետարանի, Երեւանի Օփերայի շէնքերուն մանրակերտը։